Mediclinic

Asistenční a tísňová péče - Anděl na drátě

Využijte novou službu, zvýhodněnou pro pacienty MediClinic a jejich rodinné příslušníky - zajistěte svým blízkým nepřetržitou asistenční a tísňovou péči! 



Anděl na drátě nabízí svým klientům:

  • non-stop pomoc v krizových situacích prostřednictvím asistenční linky,
  • získání maxima samostatnosti, bezpečí a jistoty pro klienta a jeho rodinu,
  • snížení rizik z následků případné nehody,
  • zajištění rychlé a optimální pomoci dle dané situace,
  • pravidelná kontrola stavu klienta, užívání léků,
  • lokalizace klienta, detekce pádu nebo déle trvající nehybnosti klienta,
  • ušetření plateb za mobilní telefon a SIM kartu,
  • linka důvěry a bezpečí pro seniory,
  • poradna pro seniory.

Jak služba funguje

  • tísňová a asistenční služba zaměřená zejména na seniory, zdravotně postižené osoby nebo osoby s potřebou asistence,
  • služba funguje 24 h denně, 7 dní v týdnu, v rámci celé České republiky,
  • pomocí podrobných dotazníků je zjištěn stav klienta, jeho zvyklosti, denní režim, případná omezení, zdravotní stav, požadavky na služby, kontaktní osoba pro případ potřeby atd.,
  • klient má elektronické zařízení s tlačítkem v podobě hodinek nebo přívěšku na krk,
  • stisknutím tlačítka v nouzi nebo v případě potřeby klient signalizuje operátorovi, který obratem volá zpět a podle potřeby a individuální předešlé domluvy řeší situaci – volá rodinu, záchranku, pečovatelskou službu, poradí, vyslechne apod.,
  • el. zařízení je schopné detekovat pád, vychýlení z běžného denního režimu, delší nehybnost, opuštění vymezené lokality, operátor se v takovém případě spojí s klientem a zkontroluje jej,
  • operátor může připomínat klientům léky,  hlídat stav baterie přístroje, řešit s nimi v reálném čase různé problémy a nenadálé situace v domácnosti,
  • asistenční služba slouží i jako linka důvěry při úzkostech, depresivních stavech apod., 
  • hodinky nebo přívěsek zároveň slouží pro telefonování přes vloženou SIM kartu – klient ušetří platby za mobilní telefon; prostřednictvím operátora je možné přes přístroj neomezeně volat a příchozí hovory jsou omezeny jen na přesně zadaná čísla z důvodu větší bezpečnosti a soukromí klienta,
  • klient hradí jednorázově cenu přístroje a měsíční poplatky, které zahrnují všechny služby; platby je možné pozastavit např. po dobu pobytu v nemocnici,
  • službu je možné sjednat na libovolnou dobu, min. na měsíc,
  • pro klienty je k dispozici databáze různých řemeslníků a poskytovatelů služeb, na základě které operátoři doporučí a následně zkontrolují poskytnutou službu, včetně vyúčtování.

Zvýhodněné ceny pro pacienty MediClinic a jejich rodinné příslušníky

  • Jednorázová platba za elektronické zařízení 2 300 Kč
  • Měsíční poplatek                  350 Kč

Jak získat službu Anděl na drátě

V případě zájmu o asistenční a tísňovou službu se prosím obraťte na svého ošetřujícího lékaře v síti MediClinic, který Vám vystaví poukaz opravňující Vás nebo Vašeho rodinného příslušníka ke zvýhodněné ceně.
Poté kontaktujte přímo poskytovatele asistenční služby:
  • denně mezi 7.00 - 20.00 na telefonním čísle 733 129 583 nebo 774 705 824, 
  • nebo e-mailem na info@andelnadrate.cz.
Více informací naleznete na webových stránkách zde nebo ve videu zde.

Informujte se o svých
nárocích z veřejného pojištění

Pro pacienta

Prohlédněte si zvýhodněné
nabídky očkování

Pro pacienta

Interaktivní mapa
ordinací v čr

Pro pacienta

Prohlédněte si nové číslo
časopisu MediClinic Plus

Pro pacienty

Registrace nového pacienta

Je jednoduché přejít k nám, nemusíte navštívit svého praktika.

Používáme cookies ke zlepšení fungování našeho webu a personalizaci reklamy. Pokračováním v prohlížení souhlasíte s jejich používáním.

SOUHLASÍM