Asistenční a tísňová péče - Anděl na drátě

Služba včetně SOS zařízení ZDARMA pro seniory po celou dobu omezujících opatření v důsledku koronaviru
Využijte novou službu, zvýhodněnou pro pacienty MediClinic a jejich rodinné příslušníky - zajistěte svým blízkým nepřetržitou asistenční a tísňovou péči!
Anděl na drátě nabízí svým klientům:
- non-stop pomoc v krizových situacích prostřednictvím asistenční linky,
- získání maxima samostatnosti, bezpečí a jistoty pro klienta a jeho rodinu,
- snížení rizik z následků případné nehody,
- zajištění rychlé a optimální pomoci dle dané situace,
- pravidelná kontrola stavu klienta, užívání léků,
- lokalizace klienta, detekce pádu nebo déle trvající nehybnosti klienta,
- ušetření plateb za mobilní telefon a SIM kartu,
- linka důvěry a bezpečí pro seniory,
- poradna pro seniory.
Jak služba funguje
- tísňová a asistenční služba
zaměřená zejména na seniory, zdravotně postižené osoby nebo osoby s potřebou asistence,
- služba funguje 24 h denně, 7 dní v týdnu, v rámci celé České republiky,
- pomocí podrobných dotazníků je zjištěn stav klienta, jeho zvyklosti, denní režim, případná omezení, zdravotní stav,
požadavky na služby, kontaktní osoba pro případ potřeby atd.,
- klient má elektronické zařízení s tlačítkem v podobě hodinek nebo přívěšku na krk,
- stisknutím tlačítka v nouzi nebo v případě potřeby klient signalizuje operátorovi, který obratem volá zpět a podle potřeby a individuální předešlé domluvy řeší situaci – volá rodinu, záchranku, pečovatelskou službu, poradí, vyslechne apod.,
- el. zařízení je schopné detekovat pád, vychýlení
z běžného denního režimu, delší nehybnost, opuštění vymezené lokality, operátor se v takovém případě spojí s klientem a zkontroluje jej,
- operátor může připomínat klientům léky,
hlídat stav baterie přístroje, řešit
s nimi v reálném čase různé problémy a nenadálé situace v domácnosti,
- asistenční služba slouží i jako linka důvěry při
úzkostech, depresivních stavech apod.,
- hodinky nebo přívěsek zároveň slouží pro
telefonování přes vloženou SIM kartu – klient ušetří platby za mobilní telefon; prostřednictvím operátora je možné přes přístroj neomezeně volat a příchozí hovory jsou omezeny jen na
přesně zadaná čísla z důvodu větší bezpečnosti a soukromí klienta,
- klient hradí jednorázově cenu přístroje a
měsíční poplatky, které zahrnují všechny služby; platby je možné pozastavit
např. po dobu pobytu v nemocnici,
- službu je možné sjednat na libovolnou dobu, min. na měsíc,
-
pro klienty je k dispozici databáze různých řemeslníků a poskytovatelů služeb, na základě které operátoři doporučí a následně zkontrolují poskytnutou službu, včetně vyúčtování.
Zvýhodněné ceny pro pacienty MediClinic a jejich rodinné příslušníky
- PRO SENIORY po dobu omezení v souvislosti s koronavirem ZDARMA
- Jednorázová platba za elektronické zařízení 2 300 Kč
- Měsíční poplatek 350 Kč
Jak získat službu Anděl na drátě
V případě zájmu o asistenční a tísňovou službu se prosím obraťte na svého ošetřujícího lékaře v síti MediClinic, který Vám vystaví poukaz opravňující Vás nebo Vašeho rodinného příslušníka ke zvýhodněné ceně.Poté kontaktujte přímo poskytovatele asistenční služby:
- denně mezi 7.00 - 20.00
na telefonním čísle 730 510 230, 774 705 824
- nebo e-mailem na info@andelnadrate.cz.