Mediclinic

Základní informace

Dobrý den,

zde najdete nejdůležitější informace, které se týkají výskytu COVID-19 v ČR. Kompletní a aktualizované informace Ministerstva zdravotnictví najdete na https://koronavirus.mzcr.cz/

Informační linka ke koronaviru 1221 je k dispozici v pracovních dnech od 8 do 19 hodin a o víkendu od 9 do 16.30 hodin.

Co dělat když?

Mám zdravotní potíže.

Pokud se vám špatně dýchá, nebo máte horečku a současně suchý kašel, volejte ihned linku 155 a postupujte podle instrukcí operátora

Pokud máte horečku, která trvá déle než dva dny, nebo suchý kašel bez horečky, kontaktujte telefonicky svého praktického lékaře nebo pohotovost (mimo pracovní dobu praktického lékaře).

Pokud máte pouze horečku po dobu kratší než dva dny, pravděpodobně se nejedná o koronavirus. V takovém případě zůstaňte v domácí karanténě, nadále se sledujte a užívejte léky proti horečce.

Mám podezření na nákazu, chci se nechat testovat.

K bezplatnému testová í je potřeba doporučení a žádanka od lékaře. Tu Vám lékař vystaví dle Vašeho aktuálního zdravotního stavu či rizikovému kontaktu. Pokud nemáte příznaky onemocnění nebo doporučení lékaře, pak vyšetření není indikováno a je třeba si ho uhradit sám (samoplátce). Ve většině odběrových míst je možné si rezervovat čas předem. O pozitivním výsledku testu Vás bude informovat laboratoř formou SMS nebo e-mailem nejpozději do 48 hodin od převzetí vzorku k vyšetření.

Byl jsem v úzkém kontaktu s nakaženou osobou.

Nejprve je třeba vyhodnotit, zda se jednalo o rizikový kontakt. Za rizikový kontakt můžeme považovat osoby, se kterým jste v blízké vzdálenosti do 2 m po dobu minimálně 15 min a bez roušky. Platí pro všechny 3 podmínky SOUČASNĚ. Nejčastěji to tedy bývají rodinní příslušníci, kamarádi, kolegové apod. 

Nově platí, že pokud jste s pozitivně testovaným člověkem byli v kontaktu s rouškou přes ústa i nos a nemáte příznaky nemoci, nebudete muset do karantény. Sledujte dalších 10 dnů svůj zdravotní stav.

Odpovědi na další otázky najdete zde.

Můžete se obrátit také na naši klientskou linku tel. 844 300 100 (provozní doba po – pá 7:30 – 16:00).

Informujte se o svých
nárocích z veřejného pojištění

Pro pacienta

Přehled nabízených
očkování

Pro pacienta

Interaktivní mapa
ordinací v čr

Pro pacienta

Prohlédněte si nové číslo
časopisu MediClinic Plus

Pro pacienty

Registrace nového pacienta

Je jednoduché přejít k nám, nemusíte navštívit svého praktika.

Používáme cookies ke zlepšení fungování našeho webu, analýze návštěvnosti a personalizaci reklamy. Pokračováním v prohlížení souhlasíte s jejich používáním. Více informací

SOUHLASÍM

Vážení pacienti,

ordinaci navštivte PO TELEFONICKÉ DOMLUVĚ s lékařem, striktně rozdělujeme ordinační hodiny pro zdravé a nemocné pacienty. Bližší informace najdete zde.

Od 1. 9. 2020 je možný vstup do čekárny a ordinace pouze s rouškou. 

Důležité kontakty a odkazy najdete zde.

Děkujeme za pochopení, MediClinic.
zavřít