IT Helpdesk podpora
- Kariéra
- IT Helpdesk podpora
Společnost MediClinic a.s. je předním soukromým poskytovatelem převážně primární zdravotní péče na území celé České republiky.
Aktuálně hledáme do týmu naší brněnské kanceláře vhodného uchazeče/ku na pozici:
IT Helpdesk podpora
Co Vás na této pozici čeká
- První úroveň technické podpory pro interní uživatele společnosti (telefonická, e-mailová i přes helpdeskový nástroj)
- Řešení běžných uživatelských problémů – zapomenutá hesla, nefunkční přihlášení, problémy s tiskem, e-mailem, MS Office apod.
- Správa přístupů a základní práce v Active Directory / M365 admin rozhraní
- Evidence požadavků a jejich řešení v interním systému
- Výjezdy do regionu za koncovými uživateli
Co od Vás očekáváme
- Základní orientaci v IT prostředí – síť, hardware, Windows, MS Office
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- Schopnost komunikovat s uživateli, trpělivost a chuť pomáhat
- Dobré organizační schopnosti, pečlivost při evidenci a eskalacích požadavků
- Samostatnost i týmový přístup
- Předchozí zkušenost z helpdesku nebo zákaznické podpory je výhodou
Co Vám za to můžeme nabídnout?
- Zázemí stabilní společnosti
- Přátelský tým a podporu při zaučení
- Příležitost naučit se nové věci
- 4 + 1 týden dovolené navíc
- 3 sick days
- Mobilní telefon a notebook i k soukromému využití
- Stravenkový paušál
- Zvýhodněná Multisport karta
- Moderní pracovní prostředí a přátelský tým kolegů specialistů
- Nadstandardní lékařská péče (zvýhodněná očkování aj.)
- Zvýhodněné lázeňské pobyty
Datum nástupu: ihned / dle dohody
Typ úvazku: Plný / částečný dle domluvy
Místo výkonu práce: Brno - Ponava
Neváhejte se nám ozvat a ideálně také v pár řádcích popsat, proč byste právě Vy měl(a) být tím, koho hledáme.
Děkujeme.
MediClinic a.s.