Operátor/ka klientského centra – zaměření na zdravotnictví
Operátor/ka klientského centra – zaměření na zdravotnictví
V současné době hledáme komunikativního a empatického kolegu/kolegyni na pozici operátora klientského centra, se zaměřením na zdravotnictví. Vašim úkolem bude poskytování informací a podpora klientů v oblasti zdravotní péče (např. objednávky na vyšetření, informace o provozu ordinací, předávání informací zdravotnickému personálu).
Co Vás čeká
- Pasivní linka - vyřizování požadavků pacientů, kteří volají do ordinací praktických lékařů
- Objednávání pacientů na vybrané typy prohlídek a očkování
- Zpětné volání hovorů zaznamenaných na klientské lince společnosti
- Administrativa spojená se záznamy komunikací a provedenými objednávkami
- Vyřizování hovorů na infolince společnosti a s tím související administrativa
Co od Vás očekáváme
- Ukončené SŠ vzdělání
- Výborné komunikační schopnosti
- Vstřícný a empatický přístup k pacientům
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word)
- Zodpovědnost, schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Předchozí praxe na pasivní / aktivní lince, případně z oblasti zdravotnictví vítána
- Znalost anglického jazyka výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- Plný úvazek nebo částečný úvazek
- Motivační finanční ohodnocení + bonusy
- Moderní pracovní prostředí, menší přátelský kolektiv
- Místo výkonu práce: Brno - Ponava
Benefity
- 4 + 1 týden dovolené
- 3 sick days
- 13. plat
- Stravenkový paušál
- Zvýhodněná Multisport karta
- Partnerská karta do lékáren Dr. Max
- Nadstandardní lékařská péče (zvýhodněná očkování aj.)
- Zvýhodněné lázeňské pobyty
- Pracovní smlouva na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Nástup: dle dohody
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš stručný životopis s průvodním dopisem.
Těšíme se na Vás.
MediClinic a.s.














